راز بقا

نسخه‌ی کامل: قدردانی ابتکار از رسانه ملی به پاس توجه به حفاظت از محیط زیست در پایتخت 3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قدردانی ابتکار از رسانه ملی به پاس توجه به حفاظت از محیط زیست در پایتخت 3


[تصویر:  1396854035.jpg]


معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیر شبکه یک سیما ، از تلاش های رسانه ملی در ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست در سریال نوروزی پایتخت 3 قدر دانی کرد .  
به گزارش واحد مرکزی خبر، در بخشی از نامه معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مهدی فرجی آمده است: رسانه ملی در نوروز 93 با توجه ویژه به موضوع محیط زیست ، محیط بانان مکرم و سخت کوش و نیز ضرورت حفظ تنوع زیستی و حیات وحش در قالب برنامه و سریالهای موفقی چون «پایتخت 3» توانست الگوی مناسبی از فرهنگ سازی برای مخاطبان عام ارائه دهد.



ابتکار افزود: بی شک پرداختن به موضوع محیط زیست در لابلای تولیدات در سبک ها و ژانرهای مختلف بیش از ساختن سریال های اختصاصی محیط زیستی فایده دارد.


معاون رییس جمهور در بخش دیگری از این نامه آورده است: این سریال با زبانی ساده و شیرین ، توجه همه افراد خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان را به طبیعت و حیات وحش و نیز خطراتی که زمین یگانه ما را تهدید می کند ،‌جلب کرده است.


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این نامه ضمن قدردانی از ساخت و پخش این گونه برنامه ها و سریال ها که می تواند به خوبی گفتمان حفاظت از محیط زیست، طبیعت و حیات وحش را نمایش دهد تداوم انها را خواستار شد .



_______________________________________
برداشت از: پورتال سازمان حفاظت محیط زیست
doe.ir