اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error





 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
در پیراناها آکواریوم از نگهداری کنیم چگونه

چگونه از پیراناها در آکواریوم نگهداری کنیم؟
03-10-2019، 10:33 AM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 02-11-2019، 11:56 AM، توسط Neda Ariania.)
#1
چگونه از پیراناها در آکواریوم نگهداری کنیم؟
پیراناها، ماهی هایی همه چیز خوار و مهاجم هستند که در رودخانه های آمریکای جنوبی زندگی می کنند. از آنجایی که این ماهی ها اغلب وقت خود را صرف جستجوی طعمه می کنند، بسیاری از افراد آنها را با دندان های تیزشان و اشتهای شدیدشان به خوردن گوشت به خاطر می آورند. اما هرگز نترسید، پیراناها بعید است که به انسان ها و حیوانات بزرگ حمله کنند، مگر اینکه احساس خطر یا گرفتاری کنند و یا گرسنه باشند. با راه اندازی یک آکواریوم به روش صحیح و مناسب برای پیراناها، می توانید از این ماهی ها مراقبت کنید و از داشتن آنها به عنوان حیوانات خانگی لذت ببرید.

 

مرحله اول
راه اندازی مخزن (تانک)

[تصویر:  1570163796.jpg]


1. یک آکوریوم تهیه کنید. تدارک یک زیستگاه مناسب برای پیراناها، قدم اول و مهم برای مراقبت از آنهاست، پس خانه ای برایشان بسازید که تا حد ممکن به زیستگاه طبیعی آنها نزدیک باشد. بسیاری پیشنهاد می کنند که تانکی تهیه کنید که به اندازه کافی برای 4 پیرانا بزرگ باشد که بتوان به راحتی، محیط طبیعی شان را در آن بازسازی کرد. با این حال، ممکن است شما تمایل به راه اندازی آکواریوم کوچکتری داشته باشید. برای یک پیرانا، تانکی 75 لیتری و برای 4 پیرانا، تانکی 225 لیتری مناسب است تا بتواند به خوبی آنها را در خود جای دهد.
  • آکواریومی خریداری کنید که مناسب تعداد پیراناهایی که قصد دارید نگهداری کنید، باشد. برای مثال، اگر فقط 2 ماهی می خواهید، یک تانک 150 لیتری کفایت می کند. با یک حساب سرانگشتی، شما برای هر ماهی، نیاز به تانکی حدوداً 75 لیتری دارید و برای 4 ماهی، 225 لیتر کفایت می کند. سعی کنید، بزرگترین آکواریومی را که می توانید تهیه کنید، در اختیار ماهی ها قرار دهید تا رشد بهتری داشته باشند. اگر می خواهید در مخارجتان صرفه جویی کنید، بهتر است به یک آکواریوم دست دوم فکر کنید. هر مخزنی تهیه کردید (نو یا دست دوم)، حتماً قبل از ورود پیراناها، آن را بشویید.
  • توجه داشته باشید که تانک شما باید دارای درپوش باشد چرا که پیراناها می توانند بپرند و نیز می توانند در صورت گرسنگی، صاحبشان را زخمی کنند. همچنین باید مطمئن شوید که حیوانات خانگی و بچه ها به داخل تانک نمی افتند.
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط wrongturn ، mehran ، shamim ، shervin ، soheil124 ، P@RSA ، AlirezA M ، رزا ، aseman ، Am!r


پیام‌های داخل این موضوع
چگونه از پیراناها در آکواریوم نگهداری کنیم؟ - توسط Neda Ariania - 03-10-2019، 10:33 AM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان