امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
خرس نفهمی نماد است quot

خرس نماد"نفهمی" است!
17-02-2014، 02:31 PM,
#1
خرس نماد"نفهمی" است!
خرس نماد"نفهمی" است نه نماد "کهگیلویه و بویراحمد"


عصردنا : نماینده مردم شهرستان های "کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده " استان "کهگیلویه و بویراحمد " در مجلس شورای اسلامی انتخاب "خرس قهوه ای " را به عنوان نماد " جانوری " برای "کهگیلویه و بویراحمد " توهین آشکارا به مردم شریف استان دانست و گفت : خرس نماد نفهمی است نه نماد استان کهگیلویه و بویراحمد با آن همه پیشینه تاریخی ممتاز و مردمان شایسته آن !

سید "علی محمد بزرگواری " در گفت و شنود اختصاصی با "عصردنا " از تهران با بیان این مطلب افزود : انتخاب خرس قهوه ای به عنوان نماد استان را توهین به مردم کهگیلویه و بویراحمد می دانم و حتما از جایگاه نظارتی مجلس به سازمان محیط زیست کشور و کسانی که در انتخاب این نماد نقش داشته اند تذکر داده و آنرا پیگیری می کنم .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برفی با این نماد در  منطقه "کاکان " کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : برگزار کنندگان این مراسم از من برای حضور در مراسم اختتامیه آن دعوت کرده بودند که پس از حضور در جمع شرکت کنندگان و برگزار کنندگان آن مئوجه پوستری با عکس "خرس قهوه ای " با عنوان نماد کهگیلویه و بویراحمد شدم که در اعتراض به این اقدام توهین آمیز مراسم را ترک کردم .

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که آیا بهتر نبود از نماد دیگری برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شد ؟ تاکید کرد : خرس نماد نفهمی است و انتخاب این نماد توهین آشکارا به مردم کهگیلویه و بویراحمد است و ما به عنوان خادمان مردم در مجلس شورای اسلامی اجازه نمی دهیم عده ای کوته بین اینچنین به مردم استان توهین کنند .

بزرگواری تاکید کرد : اگر قرار باشد نمادی هم برای معرفی جاذبه های گردشگری و محیط زیستی استان انتخاب شود باید نمادی مناسب انتخاب شود که توهین به مردم کهگیلویه و بویراحمد نباشد .

گفتنی است پیش تر مهندس باقری رئیس سازمان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به "عصردنا " گفته بود که خرس قهوه ای به عنوان نماد جانوری استان انتخاب شده است .



عصر دنا
asredena.com


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط Am!r ، behnam ، Neda Ariania ، amin ، shervin ، MIRMOHAMADI
17-02-2014، 03:21 PM,
#2
RE: خرس نماد"نفهمی" است!
واقعا شخصی که نتونه متوجه بشه نماد طبیعی با نماد تاریخی یا فرهنگی چه فرقی داره باید تو جایگاه نماینده باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط Neda Ariania ، amin ، shervin ، P@RSA ، MIRMOHAMADI
19-02-2014، 10:26 AM,
#3
RE: خرس نماد"نفهمی" است!
سلام


میگم خوبه نوشته ها:  "خرس قهوه ای " را به عنوان نماد " جانوری " برای "کهگیلویه و بویراحمد "


اگه ننوشته بود جانوری چی؟


بعد سوال مهمتر اینه که از کی تا حالا خرس شده نماد نفهمی؟ بر چه اساسی ایشون این حرف رو زدن؟ البته این قبیل افراد کلاً همه حیوانات رو نماد نفهمی می دونن.


ممنون از ارسال خبر
[تصویر:  1391440243.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط behnam ، P@RSA ، MIRMOHAMADI


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نخستین تمبر اختصاصی با نماد یوزپلنگ آسیایی چاپ و منتشر شد behnam 0 3,881 16-04-2014، 05:29 PM
آخرین ارسال: behnam
  بزرگواری کنید و دیگر هرگز خرس را نماد نفهمی نخوانید جناب بزرگواری عزیز! Neda Ariania 0 4,061 25-02-2014، 10:13 PM
آخرین ارسال: Neda Ariania



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان