امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
برگزار چهارمین می‌شود دامپزشکی کوچک نمایشگاه دام

چهارمین نمایشگاه دامپزشکی دام کوچک برگزار می‌شود
04-10-2016، 07:36 PM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 04-10-2016، 07:37 PM، توسط Neda Ariania.)
#1
new1  چهارمین نمایشگاه دامپزشکی دام کوچک برگزار می‌شود
چهارمین نمایشگاه دامپزشکی دام کوچک برگزار می‌شود


چهارمین گردهمایی و نمایشگاه صنایع و خدمات دامپزشکی دام کوچک و حیوانات اهلی همزمان با ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی در هتل استقلال تهران با حضور برخی مسئولان برگزار می‌شود.

[تصویر:  attachment.php?aid=180]

به گزارش ایسنا، در این گردهمایی و نمایشگاه که با حمایت و همکاری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور، جامعه دامپزشکان ایران و با نظارت نیروی انتظامی در بزرگداشت روز ملی دامپزشکی برگزار می‌شود، محصولات، خدمات، تجهیزات و دستاوردهای حوزه دامپزشکی حیوانات و دام کوچک معرفی خواهد شد؛ صنایعی که در دهه گذشته روند رو به رشدی را در زمینه تولید و اشتغال نسل جوان فراهم کرده است.

جباری - مدیرعامل بنیان تنوع زیستی هامون - با اشاره به حضور مدیران و دست‌اندرکاران دامپزشکی و امور دامی بخش دولتی و خصوصی در این نمایشگاه اظهار کرد: باید فرصت حضور فراگیر مسئولان و فعالان این عرصه از جمله وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان محترم مجلس در کمیسیون‌های کشاورزی و فراکسیون محیط زیست را در این گردهمایی مغتنم شمرد، چرا که صنعت دام کوچک هنوز مرحله کودکی و نوجوانی خود را سپری می‌کند و در سیر تکاملی خود نیازمند هماهنگی و حمایت فراگیر نهادهای مختلف نظام است.

این فعال حوزه محیط زیست تصریح کرد: نیاز امروز جامعه، بازار اشتغال دامپزشکی و چشم‌انداز بهداشت شهری ایجاب می‌کند که عرصه دام کوچک بیش از پیش توسط نهادهای مسئول و متولیان دامپزشکی، قانون‌گذاری و نهادهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، چرا که روز به روز بر آمار فارغ‌التحصیلان بیکار رشته دامپزشکی و همچنین تقاضای خدمات بهداشت و درمان حیوانات کوچک اضافه می‌شود؛ لذا این نقصان بایستی با ابزارهای دولتی و غیردولتی با شکل‌گیری زمینه‌های کارآفرینی و تولید در بلندمدت رفع شود.

وی همچنین با یادآوری تعداد اندک شرکت‌ها و مراکز حقوقی فعال در صنعت و خدمات دامپزشکی حیوانات کوچک و خانگی در سال‌های ۸۶ و ۸۷ که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، گفت: طی کمتر از یک دهه با افزایش آمار دام کوچک و توجه جامعه به حوزه بهداشت و درمان حیوانات اهلی، این رشته نیز با رشدی حدودا ۱۰ برابری تا امروز در محور مرکزی خود مواجه شده و به رغم بسیاری نابسامانی‌ها در این مسیر، همچنان شاهد شکل‌گیری مراکز تولید، تجهیز و خدمات مربوطه در کشور هستیم.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین گردهمایی و نمایشگاه دام کوچک با قدردانی از همکاری‌ نهادها و ارگان‌های نظارتی و اجرایی و با اشاره به حضور چشمگیر انجمن‌ها و مراکز حمایتی از حیوانات بی‌سرپناه در این برنامه یادآور شد: مسئله فرهنگی، مهم‌ترین معضل عرصه دام کوچک در یک دهه اخیر محسوب شده و ما داوطلب و آماده‌ایم به نمایندگی از این جریان برای تقویت حوزه فرهنگ دامپزشکی و مدیریت عرصه دام کوچک در کشور به عنوان یک تشکل یا موسسه زیست‌محیطی و جانوری برای همکاری با تمام دستگاه‌ها و رفع مشکلات موجود پیش‌قدم باشیم.

براساس این گزارش، این نمایشگاه به مدت ۳ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ هر روز مورخ ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ مهرماه سال جاری در تهران، سالن نمایشگاهی دریای نور هتل استقلال پارسیان برگزار خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند از طریق سایت zoomark.ir و تلگرام iranzoomark با برگزارکنندگان این گردهمایی ارتباط برقرار کنند.


برداشت از: isna.ir


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط mehran ، P@RSA


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نمایشگاه گروهی حمایت از حیوانات Neda Ariania 0 3,968 16-01-2014، 03:21 PM
آخرین ارسال: Neda Ariania



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان