کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4046
گوزن فراری از باغ وحش ارومیه توسط شکارچیان کشته شد
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: یک راس گوزن قرمز (مرال) که از باغ وحش ارومیه فرار کرده و تلاش نیروهای باغ وحش و محیط زیست برای یافتن و بازگرداندن آن بی نتیجه مانده بود توسط افراد ناشناس کشته شد.
رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه در این باره گفت: به دنبال فرار این گوزن از باغ وحش موضوع به این اداره اعلام و شد ولی تلاش پرسنل باغ وحش و محیط بانان برای پیدا کردن و بازگرداندن این گوزن به باغ وحش بی نتیجه ماند.

[img]http://www.raazebaghaa.org/forum/up/138940
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3331
شکارچیان پلنگ تنکابن شناسایی و بازداشت شدند
در پی مرگ دردناک "البرز" صورت گرفت
شکارچیان پلنگ تنکابن شناسایی و بازداشت شدند

سبزپرس- گروه محیط زیست طبیعی: دو تن از شکارچیانی که اقدام به شلیک گلوله های متعدد به پلنگ زخمی تنکابنی کرده و باعث قطع نخاع این حیوان شده بودند روز گذشته شناسایی و بازداشت شدند.

[size=small][font=tahoma, arial, helvetica, sans-serif]به گزارش سبزپرس در همین حال برای یکی دیگر از متهمان به شکار این پلنگ قرر بازداشت صادر شده است. 
"البرز" نام پلنگ درد کشیده تنکابنی است که به دلیل شدت جراحات وارده و درد و رنج فرا
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4095
گلوله شکارچیان غیرمجاز پای یک ماده آهوی زیبا را قطع کرد
گلوله شکارچیان غیرمجاز پای یک ماده آهوی زیبا را قطع کرد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: محیط بانان منطقه حفاظت شده قرخود در استان خراسان شمالی حین گشت و کنترل در دشت رباط قربیل و در ساعات نزدیک به افطار متوجه صدای شلیک گلوله شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مانه و سملقان در این باره گفت: مامورین بلافاصله به جستجوی منطقه پرداخته و پس از مدتی گروهی از شکارچیان غیرمجاز را مشاهده نموده و به تعقیب آنها پرد