کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3682
با سایت‌های غیرمجاز خرید وفروش حیوانات برخورد می‌شود
سبزپرس – گروه محیط طبیعی: معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از برخورد با سایت‌های اینترنتی فروش حیات وحش خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مجوزی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای فروش حیوانات وحشی در اینترنت صادر نشده است. او همچنین از برخورد با رستوران‌هایی که پرندگان شکار ممنوع را سرو می‌کنند خبر داد.

[size=small][font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]به گزارش سبزپرس، «احمد علی کیخا» روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اوضاع محیط زیست در حوزه محیط طبیعی در شرایط مطلوبی نیست، افزود:
نویسنده: shervin - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 4599
زنان شکارچی غیرمجاز معضل جدید محیط زیست کشور
زنان شکارچی غیرمجاز معضل جدید محیط زیست کشور




پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: گروهی از شکارچیان غیرمجاز که طی سه سال گذشته بصورت خانوادگی مبادرت به شکار غیرمجاز حیوات وحشی می نمودند توسط نیروهای یگان محیط زیست شهرستان تربت حیدریه شناسایی و دستگیر شدند.


[size=large]در این گروه خانوادگی، هم زنان و هم مردان مبادرت به شکار غیرمجاز نموده و هربار در پوشش تفریح خانوادگی و با مخفی نمودن آثار جرم توسط زنان
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4281
شکارچی غیرمجاز دو کل وحشی به ۴۲ ماه زندان و ۵۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد
طی حکمی کم سابقه شکارچی غیرمجاز دو کل وحشی به ۴۲ ماه زندان و ۵۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: طی حکمی قاطع و کم سابقه، یک نفر شکارچی سابقه دار به جرم شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز، به تحمل ۳ سال حبس تعزیری و پرداخت هجده میلیون ریال جزای نقدی و به جرم حمل سلاح غیرمجاز به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید.
همچنین متهم می بایست مبلغ ۳۶ میلیون ریال جریمه نقدی بابت ضرر و زیان وارده
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4095
گلوله شکارچیان غیرمجاز پای یک ماده آهوی زیبا را قطع کرد
گلوله شکارچیان غیرمجاز پای یک ماده آهوی زیبا را قطع کرد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: محیط بانان منطقه حفاظت شده قرخود در استان خراسان شمالی حین گشت و کنترل در دشت رباط قربیل و در ساعات نزدیک به افطار متوجه صدای شلیک گلوله شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مانه و سملقان در این باره گفت: مامورین بلافاصله به جستجوی منطقه پرداخته و پس از مدتی گروهی از شکارچیان غیرمجاز را مشاهده نموده و به تعقیب آنها پرد