کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4198
مشاهده لاشه دو سگ آبی در طالقان
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: هفته گذشته گروهی از کوهنوردان همیار محیط زیست متوجه لاشه دو حیوان در نزدیکی یک واحد پرورش ماهی در شمال روستای حسنجون طالقان شده و موضوع را به اداره محیط زیست این شهرستان اطلاع می دهند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارش، محیط بانان سریعا به محل مذکور اعزام و با لاشه دو سگ آبی مواجه شدند و لاشه ها را جهت بررسی به اداره محیط زیست طالقان منتقل نمودند.
حشمت اله کشیری افزود: در بررس
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3643
کشف لاشه تاکسیدرمی شده یک پلنگ ایرانی در مرز پیرانشهر
 کشف لاشه تاکسیدرمی شده یک پلنگ ایرانی در مرز پیرانشهر

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: هفته گذشته نیروی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر با همکاری مامورین انتظامی مستقر در گمرک تمرچین لاشه تازه تاکسیدرمی شده یک پلنگ ایرانی را در هنگام خروج از مرز پیرانشهر کشف و ضبط نمودند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر در این باره گفت: لاشه تاکسیدرمی شده این پلنگ در جعبه ای چوبی به طول ۲٫۶۰ متر در یک کانتیر حمل بار کشف شده است.

[img]http://www.raaz
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3825
لاشه یک پلنگ ایرانی در پارک ملی گلستان کشف شد
لاشه یک پلنگ ایرانی در پارک ملی گلستان کشف شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: روز یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ لاشه یک پلنگ ایرانی در محدوده پارک ملی گلستان کشف و به این ترتیب متاسفانه پلنگ دیگری از طبیعت کشور حذف گردید.
بر اساس بررسی های اولیه این پلنگ حدود دو ماه پیش در جاده جنگل گلستان بر اثر برخورد با یکی از خودروهای عبوری زخمی شده اما تلف نمیشود و به جنگل پناه می برد ولی متاسفانه پس از مدتی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3863
کشف لاشه یک پلنگ ایرانی در پارک ملی گلستان
کشف لاشه یک پلنگ ایرانی در پارک ملی گلستان


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: عصر روز گذشته (۱۳۹۳/۲/۲) نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی گلستان حین گشت زنی با لاشه یک پلنگ ایرانی در محدوده ای بنام دره زاولی برخورد نمودند.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: لاشه که متعلق به یک پلنگ نر جوان می باشد در فاصله ای اندک از جاده آسیایی در حالی مشاهده شده که اجزای بدن پلنگ توسط حیوانات لاشه خوار خورده شده اما
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2895
کشف لاشه یک آهو در بشرویه
کشف لاشه یک آهو در بشرویه


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به منطقه سعدآباد بشرویه در استان خراسان جنوبی، نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان عازم محل مربوطه شده و به بررسی منطقه پرداختند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان بشرویه بشرویه گفت: محیط بانان در جریان جستجوها متوجه آثار خون و شکار شده و با ردزنی و بررسی محل اختفای لاشه در یک مرغداری را شناسایی نمودند.
علی یزدان دوست افزود: مالک
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3637
مشاهده لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل خوزستان
مشاهده لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل خوزستان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ماهشهر حین گشت و پایش نواحی ساحلی، لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل بحرکان مشاهده نمودند.
پس از بررسی های انجام شده و تهیه نمونه های ‍ژنتیکی به منظور تعیین نوع و گونه نهنگ، کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان جهت شناسایی و بیومتری در محل حضور یافتند.

محمد صادق صبا، رییس اداره محیط زیست دریایی خوزستان در این خصوص گف
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3624
مشاهده لاشه یک فک خزری در ساحل بندر انزلی
مشاهده لاشه یک فک خزری در ساحل بندر انزلی

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: کارشناسان اداره محیط زیست انزلی در حین پایش سواحل این شهرستان لاشه یک فک خزری را مشاهده نمودند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی گفت: پس از مشاهده لاشه فک بلافاصله موضوع به شبکه دامپزشکی انزلی گزارش گردید تا علت مرگ این گونه ارزشمند مشخص شود.
اکبر میغی اظهار داشت: گروه اعزامی از اداره دامپزشکی سریعا به محل اعزام و پس از نمونه گیری از لاشه مذکور مقرر گر