کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4266
مشاهده لاشه دو سگ آبی در طالقان
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: هفته گذشته گروهی از کوهنوردان همیار محیط زیست متوجه لاشه دو حیوان در نزدیکی یک واحد پرورش ماهی در شمال روستای حسنجون طالقان شده و موضوع را به اداره محیط زیست این شهرستان اطلاع می دهند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارش، محیط بانان سریعا به محل مذکور اعزام و با لاشه دو سگ آبی مواجه شدند و لاشه ها را جهت بررسی به اداره محیط زیست طالقان منتقل نمودند.
حشمت اله کشیری افزود: در بررس
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4018
مشاهده و تصویربرداری از سیزده راس گورخر ایرانی در شهربابک کرمان
مشاهده و تصویربرداری از سیزده راس گورخر ایرانی در شهربابک کرمان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: محیط بانان شهرستان شهر بابک کرمان سیزده راس گورخر ایرانی را منطقه ریگ سفید این شهرستان مشاهده و موفق به تصویربرداری از آنان شدند.
روح الامینی رئیس اداره محیط زیست شهربابک در این باره گفت: موارد متعددی از حضور گور ایرانی در دشت ریگ سفید توسط محیط بانان و افراد محلی گزارش شده بود که نهایتا موفق شدیم از یک دسته شامل سیزده راس گور ایرانی در ای
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3724
مشاهده لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل خوزستان
مشاهده لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل خوزستان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ماهشهر حین گشت و پایش نواحی ساحلی، لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل بحرکان مشاهده نمودند.
پس از بررسی های انجام شده و تهیه نمونه های ‍ژنتیکی به منظور تعیین نوع و گونه نهنگ، کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان جهت شناسایی و بیومتری در محل حضور یافتند.

محمد صادق صبا، رییس اداره محیط زیست دریایی خوزستان در این خصوص گف
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4261
پس از گذشت سال ها یک یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان مشاهده شد
پس از گذشت سال ها یک یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان مشاهده شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: پس از گذشت سال ها از آخرین مشاهده یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۳/۷/۲۱) یکی از محیط بانان موفق به مشاهده یک یوزپلنگ آسیایی در داخل پارک ملی گلستان گردید.
احمد دباغیان مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گلستان با اعلام این خبر گفت: مشاهده یوزپلنگ در ساعات ابتدایی امشب توسط آقای موسی ولیزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان ما
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3702
مشاهده لاشه یک فک خزری در ساحل بندر انزلی
مشاهده لاشه یک فک خزری در ساحل بندر انزلی

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: کارشناسان اداره محیط زیست انزلی در حین پایش سواحل این شهرستان لاشه یک فک خزری را مشاهده نمودند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی گفت: پس از مشاهده لاشه فک بلافاصله موضوع به شبکه دامپزشکی انزلی گزارش گردید تا علت مرگ این گونه ارزشمند مشخص شود.
اکبر میغی اظهار داشت: گروه اعزامی از اداره دامپزشکی سریعا به محل اعزام و پس از نمونه گیری از لاشه مذکور مقرر گر