کلمات کلیدی
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3421
رییس دانشگاه محیط زیست خبرداد: احتمال ورود غبار آلوده به اورانیوم به کشور
رییس دانشگاه محیط زیست خبرداد:

احتمال ورود غبار آلوده به اورانیوم به کشور


بررسی‌ها از میکروفسیل‌های موجود در ریزگردها در کشور نشان می‌دهد که این گرد و غبار از منطقه شاخ آفریقا با استفاده از جریان هوا وارد کشورمان شده است.


رئیس دانشگاه محیط زیست از احتمال ورود غبار آلوده به اورانیوم به کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،[size=
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4203
ورود دو توله خرس سیاه آسیایی به یک باغ مرکبات در شهرستان رودان
ورود دو توله خرس سیاه آسیایی به یک باغ مرکبات در شهرستان رودان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دو توله خرس سیاه آسیایی از گونه های نادر و بشدت در معرض انقراض، حدود سه هفته است که با ورود به باغی در روستای برنطین از توابع شهرستان رودان در استان هرمزگان از میوه های این باغ تغذیه می کنند.
با اطلاع صاحب باغ به اداره محیط زیست شهرستان رودان، کنترل توله ها برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب احتمالی و جستجوی کوه های اطراف برای یافتن ردی از خرس
نویسنده: B@B@K - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3156
ورود دیسکس شما به یک رقابت (مسابقه)
برای اکثر نگهدارندگان دیسکس بسادگی قابل درک هست که چطور دیسکسهای خود را مورد ارزیابی قرارداده و لذت خود را از این سرگرمی افزایش دهند . افرادی وجود دارند که دائما از رقابت با رقبا در مسابقات دیسکس لذت میبرند. اگر شما یکی از آنها هستید, برخی کارهای مقدماتی شانس شما را در بردن یک جایزه بهبود میبخشد.

اگر شما قبلا در یک مسابقه ماهی شرکت نکرده اید,بسیار ارزشمند است که قبل از شرکت در یک مسابقه ,چند مسابقه را از قبل ببینید و مقداری اطلاعات در مورد ماهیها از جامعه آکواریوم نزدیکی محلتان جمع آوری نمای