کلمات کلیدی
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 23 - بازدید‌ها: 43546
اعلام اشکالات اولیه پس از راه اندازی سایت
سلام به دوستان عزیز

فعلا با اشکالاتی مواجه هستیم که فکر می کنم شما هم متوجه برخی از اونها شدید. در حال حاضر آپلودسنتر فعال نیست. ضمناً عکس ها هم اگر در سیستم ذخیره باشند، قابل اتچ شدن به پست نیستند یعنی فقط می شه اونها رو در صورتیکه لینکی در وب دارند، به پست ها ضمیمه کرد. :huh:

نکته دیگه اینکه ادیتور پیشرفته هنوز نصب نشده. Dodgy

فعلا کلید تشکر نداریم اما می تونید به کاربرها اعتبار بدید. Smile کلیدش هم باید در محل مربوطه قرار بگیره اما محل لینکش در گوشه سمت چپ و پایین هر پست (کنار
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4430
یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری، در پاسگاه پارک ملی بمو مفقود شد!
یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری، در پاسگاه پارک ملی بمو مفقود شد!


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: بر اساس گزارشات دریافتی دیده بان از استان فارس،  روز گذشته یک توله خرس قهوه ای به دلیل نامعلومی تنها و بدون مادر خود وارد باغی در شهرستان مرودشت می شود.
به دنبال تماس صاحب باغ، نیروهای یگان محیط زیست مرودشت در محل حاضر شده پس از زنده گیری توله خرس را به اداره محیط زیست منتقل می کنند.
با دستور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس شب گ
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4234
پس از گذشت سال ها یک یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان مشاهده شد
پس از گذشت سال ها یک یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان مشاهده شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: پس از گذشت سال ها از آخرین مشاهده یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۳/۷/۲۱) یکی از محیط بانان موفق به مشاهده یک یوزپلنگ آسیایی در داخل پارک ملی گلستان گردید.
احمد دباغیان مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گلستان با اعلام این خبر گفت: مشاهده یوزپلنگ در ساعات ابتدایی امشب توسط آقای موسی ولیزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان ما