راز بقا
خرس نماد"نفهمی" است! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- راز بقا (http://www.raazebaghaa.org/forum)
+-- انجمن: حمایت از حیوانات (http://www.raazebaghaa.org/forum/forumdisplay.php?fid=46)
+--- انجمن: اخبار حیات وحش و محیط زیست ایران (http://www.raazebaghaa.org/forum/forumdisplay.php?fid=48)
+--- موضوع: خرس نماد"نفهمی" است! (/showthread.php?tid=1347)



خرس نماد"نفهمی" است! - P@RSA - 17-02-2014

خرس نماد"نفهمی" است نه نماد "کهگیلویه و بویراحمد"


عصردنا : نماینده مردم شهرستان های "کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده " استان "کهگیلویه و بویراحمد " در مجلس شورای اسلامی انتخاب "خرس قهوه ای " را به عنوان نماد " جانوری " برای "کهگیلویه و بویراحمد " توهین آشکارا به مردم شریف استان دانست و گفت : خرس نماد نفهمی است نه نماد استان کهگیلویه و بویراحمد با آن همه پیشینه تاریخی ممتاز و مردمان شایسته آن !

سید "علی محمد بزرگواری " در گفت و شنود اختصاصی با "عصردنا " از تهران با بیان این مطلب افزود : انتخاب خرس قهوه ای به عنوان نماد استان را توهین به مردم کهگیلویه و بویراحمد می دانم و حتما از جایگاه نظارتی مجلس به سازمان محیط زیست کشور و کسانی که در انتخاب این نماد نقش داشته اند تذکر داده و آنرا پیگیری می کنم .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برفی با این نماد در  منطقه "کاکان " کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : برگزار کنندگان این مراسم از من برای حضور در مراسم اختتامیه آن دعوت کرده بودند که پس از حضور در جمع شرکت کنندگان و برگزار کنندگان آن مئوجه پوستری با عکس "خرس قهوه ای " با عنوان نماد کهگیلویه و بویراحمد شدم که در اعتراض به این اقدام توهین آمیز مراسم را ترک کردم .

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که آیا بهتر نبود از نماد دیگری برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شد ؟ تاکید کرد : خرس نماد نفهمی است و انتخاب این نماد توهین آشکارا به مردم کهگیلویه و بویراحمد است و ما به عنوان خادمان مردم در مجلس شورای اسلامی اجازه نمی دهیم عده ای کوته بین اینچنین به مردم استان توهین کنند .

بزرگواری تاکید کرد : اگر قرار باشد نمادی هم برای معرفی جاذبه های گردشگری و محیط زیستی استان انتخاب شود باید نمادی مناسب انتخاب شود که توهین به مردم کهگیلویه و بویراحمد نباشد .

گفتنی است پیش تر مهندس باقری رئیس سازمان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به "عصردنا " گفته بود که خرس قهوه ای به عنوان نماد جانوری استان انتخاب شده است .



عصر دنا
asredena.com


RE: خرس نماد"نفهمی" است! - behnam - 17-02-2014

واقعا شخصی که نتونه متوجه بشه نماد طبیعی با نماد تاریخی یا فرهنگی چه فرقی داره باید تو جایگاه نماینده باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
Angry


RE: خرس نماد"نفهمی" است! - shervin - 19-02-2014

سلام


میگم خوبه نوشته ها:  "خرس قهوه ای " را به عنوان نماد " جانوری " برای "کهگیلویه و بویراحمد "


اگه ننوشته بود جانوری چی؟


بعد سوال مهمتر اینه که از کی تا حالا خرس شده نماد نفهمی؟ بر چه اساسی ایشون این حرف رو زدن؟ البته این قبیل افراد کلاً همه حیوانات رو نماد نفهمی می دونن.


ممنون از ارسال خبر