اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error





 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
را دهان پلیکوها تغذیه خوار مکنده گربه ماهی چگونه جلبک کنیم؟

چگونه پلیکوها را تغذیه کنیم؟
27-10-2019، 11:19 AM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 27-10-2019، 08:42 PM، توسط Neda Ariania.)
#1
چگونه پلیکوها را تغذیه کنیم؟
پلیکوها، این گربه ماهیان دهان مکنده، بهترین گزینه برای معرفی به یک آکواریوم هستند، چرا که مانع رشد جلبک ها می شوند. پلیکو ها (پلیکوستوموس plecostomus) نوعی از گربه ماهی ها هستند که اغلب در آکواریوم ها نگهداری می شوند. آنها جلبک خوارند، اما توجه داشته باشید که آکواریوم شما به میزان کافی جلبک تولید نمی کند که بتواند یک پلیکو را بطور کامل سیر کند، به همین دلیل، شما باید با ویفرهای جلبک نیز پلیکوی خود را تغذیه کنید. پلیکوها همه چیز خوارند. پس شما می توانید به همان میزان که آنها را با سبزیجاتی مثل کدوی سبز یا کلم تغذیه می کنید، به آنها غذای گوشتی مثل کرم خونی یا میگو نیز بدهید.


برای آشنایی با این ماهی ها به تالار خانواده Loricariidae  مراجعه کنید.



[تصویر:  1572274627.jpg]

1. همیشه در تانک، تنه های چوبی داشته باشید. پلیکوی شما در رژیم غذاییش به فیبر زیادی نیاز دارد که می تواند آن را از چوب ها دریافت کند. باید همیشه چندین تنه چوبی در تانک داشته باشید. به این شکل، پلیکوی شما می تواند چوب ها را مکیده و خراش بدهد. ریزه چوب هایی که پلیکو می خورد، به هضم غذایش کمک می کند.
  • به جای اینکه قطعات چوبی را خودتان جمع آوری کنید، آنها را از مغازه های آکواریومی خریداری نمایید تا مطمئن شوید که برای پلیکوی شما مشکلی ایجاد نخواهند کرد.
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط wrongturn ، AlirezA M ، soheil124 ، mehran ، رعنا ملکان ، رزا ، shervin ، P@RSA ، aseman


پیام‌های داخل این موضوع
چگونه پلیکوها را تغذیه کنیم؟ - توسط Neda Ariania - 27-10-2019، 11:19 AM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان